آموزش حذف گزینه اتصال در Supercell ID
سوپرسل اعلام کرده است که از اول سپتامبر سال جاری، دیگر امکان قطع ارتباط حساب بازی مرتبط با Supercell ID وجود نخواهد داشت. این اطلاعات از طریق ایمیل و همچنین به اکثر بازیکنانی که حساب های بازی خود را به ویژگی ذخیره داده سوپرسل مرتبط کرده اند، منتقل شده است. در این مقاله از سایت موجوشاپ به آموزش حذف گزینه اتصال در Supercell ID می پردازیم.
بازیکنان میتوانند قبل از اینکه بهروزرسانی، تغییرات را انجام دهند
ممکن است بازیکنان با Supercell ID آشنا باشند، این سرویس رایگان از سوپرسل است که به فعال کردن اتصال حسابهای بازی و بازی در همه دستگاههای تلفن همراه شما کمک میکند. از امنیت پیشرفته گرفته تا ورود بیوقفه بین دستگاهها، تعاملات اجتماعی، و ویژگیهای شخصیسازیشده، Supercell ID تجربه بازی روانتر و مفیدتری را برای شما به عنوان یک بازیکن تضمین میکند.
شما می توانید با پیوند دادن حساب های خود از پیشرفت، دستاوردها و دارایی های درون بازی خود در برابر از دست دادن یا دسترسی غیرمجاز محافظت کنید. با Supercell ID می توانید مطمئن باشید که داده های بازی ارزشمند شما ایمن و ایمن هستند. پیش از این، برای کسانی که به سیستم Supercell ID علاقه نداشتند، گزینه ای وجود داشت که بدون اتصال حساب بازی خود بازی کنند.
اما اکنون، با تغییر دائمی که در آن ثبتنام Supercell ID الزام آور خواهد شد، اجرا میشود. این بدان معنی است که پس از ثبت نام برای Supercell ID، حساب بازی شما نمی تواند قطع شود. با این حال، هنوز ممکن است آدرس ایمیل Supercell ID خود را در تنظیمات قبلی بازی تغییر دهید.
حذف گزینه اتصال در Supercell ID (حذف اتصال سوپرسل)
برای درخواست قطع ارتباط از Supercell ID، بازیکنان می توانند قبل از 1 سپتامبر 2023 با پشتیبانی Player تماس بگیرند. Supercell دلیل این اقدام را تضمین بالاترین سطح امنیت حساب اعلام کرده است.
نظر شما در مورد اعلام حذف ویژگی قطع ارتباط حساب در Supercell ID از اول سپتامبر 2023 توسط Supercell چیست؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!
اگر قصد سرعت بخشیدن به بازی از طریق باز کردن قفل صندوق ها، خرید صندوق، طلا و … را دارید می توانید نسبت به خرید جم کلش رویال با قیمتی ارزان و تحویل فوری از سایت معتبر موجوشاپ اقدام کنید.
سلام
من متوجه تغییراتی که در آینده برای حساب سوپرسل آیدی خواهد افتاد نشدم الان سوالم اینه :من ۱۱ تا اکانت دارم که همشون به سوپرسل آیدی متصل هستند .
آیا بعد از تغییرات سپتامبر بازهم میتونم به راحتی بین اکانت هام جابجا بشم یا خیر ؟