همه چیز در مورد آپدیت بیلدر بیس (Builder Base) کلش اف کلنز
آپدیت جدید بیلدر بیس باز طراحی شده در راه است! ما بیلدر هال 10، حملات چند مرحله ای، B.O.B، و بیشتر داریم! بیلدر بیس جدید بر حملات تاکتیکی بیشتر، سازگاری، تاکید بر پاداش برای حمله و دفاع، و مهمتر از همه سرگرم کننده است! در این مقاله به آپدیت بیلدر بیس میپردازیم.
شما عزیزان می توانید خرید جم کلش آف کلنز را با وجود تحریم ها و عدم امکان خرید مستقیم از بازی، از سایت معتبر موجوشاپ با قیمتی ارزان خریداری کنید.
بیلدر هال سطح 10 جدید
همانطور که می دانید امکان طراحی مجدد بیلدر بیس بدون دادن چیزی به بازیکنان برای ارتقا وجود ندارد.
بازیکنانی که به Builder Hall Level 9 رسیده اند، می توانند Builder Base خود را به Builder Hall Level 10 ارتقا دهند. Builder Hall 10 چند ویژگی کاملاً جدید مانند موارد زیر را باز می کند:
- دفاع جدید: X-Bow
- سرباز جدید: Electrofire Wizard
- آزمایشگاه به سربازان اجازه می دهد تا به سطح 20 ارتقا یابند
- سطوح ساختمان جدید!
- Hero Machines را می توان به سطح 35 ارتقا داد
با B.O.B آشنا شوید
هنگامی که بازیکنان به بیلدر هال 9 ارتقا می یابند، یک سری کارها را باز خواهند کرد. انجام تمام این وظایف به شما امکان می دهد به B.O.B، دستیار ساخت رباتیک خود دسترسی پیدا کنید. B.O.B خود را یک سازنده واقعی تصور می کند، بنابراین به او نگویید که توسط استاد بیلدر ساخته شده است. باز کردن قفل B.O.B به Home Village شما ششمین بیلدر دائمی جدید می دهد.
برای باز کردن قفل B.O.B باید کارهای زیر را انجام دهید:
- 3 ارتقاء Gear Up را کامل کنید
- هر گروهی را به سطح 18 ارتقا دهید
- هر دفاعی را به سطح 9 ارتقا دهید
- سطح ارتقاء کل همه قهرمانان باید حداقل 45 باشد. فقط توجه داشته باشید که وقتی Hero Machine جدید را از فروشگاه خریداری می کنید از سطح 15 شروع می شود.
اگر قبلاً O.T.T.O را در نسخه قبلی بیلدر بیس آنلاک کرده اید، نگران نباشید، B.O.B به طور خودکار جایگزین O.T.T.O می شود و بلافاصله به B.O.B دسترسی خواهید داشت.
پس با O.T.T.O چه اتفاقی می افتد؟ زمانی که به بیلدر هال 6 برسید و قفل مرحله 2 پایگاه بیلدر خود را باز کنید، او در Outpost O.T.T.O اقامت می کند. او به عنوان 2nd Builder دائمی برای Builder Base شما در کنار Master Builder خدمت می کند.
مرحله بعدی نبرد
در این به روز رسانی، بزرگترین تغییری که در بیلدر بیس کلش آف کلنز اعمال کرده ایم، حملات چند مرحله ای است. ما میخواستیم حس کوچکتر و استراتژیکتر سطوح قبلی بیلدر هال 1-5 را حفظ کنیم و در عین حال بتوانیم به رشد بیلدر پایه خود بدون افزایش پیچیدگی غیر ضروری بین بیلدر هال 6-9 ادامه دهیم.
Builder Hall Levels 1-5 با چند تفاوت در نحوه حمله و دفاع، نسبتاً یکسان پیشرفت خواهد کرد. با این حال، هنگامی که به Builder Hall Level 6 و بالاتر رسیدید، جنبه جدیدی از Builder Base باز می شود.
در بیلدر هال سطح 6، مرحله جدیدی در دسترس شما خواهد بود. شما قادر خواهید بود دفاع ها را از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل کنید تا دفاع خود را سفارشی کنید – و در بیلدر بیس، چقدر خوب از مسائل دفاع می کنید! اما، در ادامه بیشتر در مورد آن.
تغییرات در ساخت و ویرایش بیلدر بیس شما
مرحله 2 بیلدر بیس دارای ساختمان مرکزی خود است که عملکرد “سالن بیلدر” صحنه شما را انجام می دهد. مرحله دوم O.T.T.O’s Outpost را نشان می دهد. از بین بردن هر یک از این ساختمان ها یک ستاره برای شما به ارمغان می آورد، درست مانند تخریب تاون هال در Home Village.
هنگامی که قفل مرحله دوم را در Builder Hall سطح 6 باز می کنید، مرحله 2 بلافاصله شامل این ساختمان ها در سطح 1 می شود:
- پاسگاه O.T.T.O
- کمپ تقویتی
- ذخیره سازی اکسیر
- انبار طلا
- پمپ اکسیر
- معدن طلا
- برج کماندار
- 10 دیوار
محدودیتی برای تعداد دفاع، دیوار و تله در هر مرحله وجود دارد و این محدودیت توسط سطح بیلدر بیس شما تعیین می شود. به عنوان مثال، در بیلدر هال سطح 10:
دفاع در هر مرحله: 14
دیوار در هر مرحله: 100
تله در هر مرحله: 12
Layout Editor همچنین به شما دستور می دهد که در هر مرحله کدام ساختمان ها را می توان قرار داد. اگر به حداکثر تعداد ساختمانهای ممکن برای آن مرحله برسید، بقیه ساختمانها خاکستری میشوند که نشان میدهد نمیتوانند در آن مرحله قرار بگیرند.
ساختمانهای تولیدی مانند ذخیرهسازی منابع محدودیتی برای تعداد قرار گرفتن در هر مرحله دارند که بر اساس سطح سالن سازنده شما تعیین میشود. به عنوان مثال در BH6 شما 2 انبار اکسیر در دسترس دارید که از شما می خواهد در هر مرحله 1 ذخیره اکسیر قرار دهید.
تغییرات در دیوارهای بیلدر بیس
دیوارهای پایه بیلدر دیگر 5 قسمتی نیستند. دیوارها اکنون بخش های جداگانه ای هستند، مشابه روستای خانگی شما، که به شما انعطاف پذیری بیشتری در نحوه طراحی چیدمان های دفاعی خود می دهد!
تغییرات چیدمان
بیلدر هال 1-5
برای بازیکنانی که پایینتر از BH6 هستند، ما سعی میکنیم با انتقال آن به مرکز نقشه روستای بیلدر بیس، طرحبندی فعلیتان را تا حد امکان حفظ کنیم. اگر 4 یا کمتر از 4 ساختمان/ تله وجود داشته باشد که در اندازه نقشه کوچکتر جا نشوند، آن ساختمان ها به طور تصادفی قرار می گیرند. اگر بیش از 4 ساختمان / تله وجود داشته باشد که با اندازه نقشه کوچکتر مطابقت نداشته باشد، کل طرح پایه Builder به طور تصادفی قرار می گیرد. هر گونه طرحبندی غیرفعال اضافی پاک میشود.
بیلدر هال 6+
تقسیم بیلدر بیس به مراحلی که باید فتح کنید، همچنان به دفاع های بیشتری برای گسترش مراحل بیلدر بیس شما اجازه می دهد و در عین حال استراتژی های دفاعی جدید و جالبی برای خنثی کردن مهاجمان ایجاد می کند.
بازیکنانی که قبلاً بیلدر هال 6 و بالاتر (BH6+) هستند، به طور خودکار ورودی غار در سمت غربی بیلدر بیس را باز میکنند که به مرحله دوم شما منتهی میشود. به منظور تطبیق با این امر، دفاع های Builder Base شما به صورت تصادفی برای هر دو مرحله تنظیم می شود. تمام تزیینات مخفی خواهند شد و هر گونه مانع ناشناخته در جایی که در حال حاضر هستند باقی خواهد ماند.
علاوه بر این، هر مانعی که توسط ساختمانها/تلههای تغییر مکان یا کاهش اندازه نقشه مسدود شود، بهطور خودکار به موقعیتهای معتبر اما تصادفی منتقل میشود. هر گونه چمن بلند که مسدود شده باشد حذف خواهد شد. هر گونه طرحبندی غیرفعال اضافی پاک میشود.
ستارههای برنز در مقابل ستارههای نقرهای – تغییرات در غارت و لیگهای جایزه
یکی از تغییرات عمده ای که ما در مبارزات بیلدر بیس ایجاد کرده ایم این است که چگونه لوت پاداش دریافت می کنید. در نسخه قبلی بیلدر بیس، مقدار لوتی که می توانستید در روز به دست آورید، با پاداش 3-Win Builder Base محدود می شد. این سیستم پاداش با پاداش جدید Builder Base Star بهبود یافته است.
بیلدر بیس اکنون دارای دو نوع ستاره متفاوت است: ستاره های برنزی و نقره ای. ستاره های برنز با شکست دادن مرحله 1 حمله چند مرحله ای به دست می آیند در حالی که ستاره های نقره ای از شکست دادن مرحله 2 به دست می آیند.
100% تخریب در مرحله 1 به شما 3 ستاره برنزی می دهد در حالی که با تخریب 100% در مرحله 2 3 ستاره نقره ای به شما می دهد، تا مجموع تا 200% تخریب و 6 ستاره!
با تکمیل جایزه ستاره بیلدر بیس، هر چه سطح لیگ شما بالاتر رود، غارت بیشتری به دست خواهید آورد. با این حال، تعداد ستارههای مورد نیاز برای کسب جایزه ستاره پایه بیلدر شما نیز به لیگی که در آن هستید بستگی دارد و بین 7 تا 12 ستاره برای به دست آوردن لوت جایزه شما متفاوت است. هر چه لیگ شما بالاتر باشد، لوت پاداش بیشتری در قالب بیلدر گلد و بیلدر اکسیر به دست خواهید آورد.
اجازه دهید به چند نمونه نگاه کنیم.
اگر در مرحله 1 به 58 درصد تخریب برسید و بتوانید سالن سازنده آنها را نابود کنید، 2 ستاره برنزی به همراه خواهد داشت و به عنوان 2 ستاره برای پاداش ستاره پایه بیلدر شما محاسبه می شود.
اگر توانستید در مرحله 1 100% تخریب داشته باشید اما در مرحله 2 کوتاهی کرده و 10% بدون از بین بردن پاسگاه آنها بدست آورید، مجموع ستاره های شما 3 ستاره برنز خواهد بود و به عنوان 3 ستاره به عنوان پاداش ستاره پایه سازنده شما محاسبه می شود.
اگر توانستید 100٪ تخریب در مرحله 1 و 58٪ در مرحله 2، از جمله نابود کردن پاسگاه آنها، به دست آورید، این 3 ستاره برنزی و 2 ستاره نقره ای برای مجموع 5 ستاره به سمت جایزه ستاره شما خواهد بود.
در نهایت، اگر توانستید در هر دو مرحله 1 و 2 100% تخریب را دریافت کنید، به این معنی است که 3 ستاره نقره ای در مجموع 6 ستاره برای پاداش خود کسب خواهید کرد.
یک چیز شگفت انگیز در مورد سیستم جدید Builder Base Star Bonus این است که در حالی که شما بیشترین لوت را از جایزه ستاره خود به دست خواهید آورد، همچنان می توانید پس از تکمیل پاداش ستاره خود به حمله و کسب غارت ادامه دهید. شما دیگر با پاداش 3 برد قبلی برای غارت محدود نمی شوید!
تغییرات در Builder Base Attacks & Trophies
یکی دیگر از تغییرات عمده در حملات Builder Base حذف نبردهای سر به سر است. با نبردهای چند نفره جدید، همانطور که قبلا ذکر شد، هدف شما این است که سعی کنید 3 ستاره نقره ای کسب کنید تا جوایز خود را به حداکثر برسانید و همچنین از جایزه ستاره بیلدر بیس خود غارت کنید.
هر بار که حمله ای انجام می دهید، پایگاه شما باز می شود تا توسط بازیکن دیگری مورد حمله قرار گیرد – حتی زمانی که آنلاین هستید! این بدان معناست که برای هر حمله ای که انجام می دهید، این تعداد دفاع نیز دریافت خواهید کرد.
از آنجایی که لوت از بازیکنان دیگر در طول نبردهای بیلدر بیس دزدیده نمی شود، این به شما امکان می دهد لوت را بدون نگرانی در مورد از دست دادن منابع به دست آمده خود پس از دفاع از سایر بازیکنان مهاجم، ذخیره کنید.
حمله به یک بیلدر بیس دیگر نحوه کسب طلای بیلدر است، در حالی که دفاع در برابر حملات بیلدر اکسیر را برای شما به ارمغان می آورد. این بدان معناست که نه تنها ساختن و ارتقای قابلیت های تهاجمی خود مهم است، بلکه ایجاد یک دفاع قوی نیز به همان اندازه پاداش است! هنگامی که از یک بازیکن مهاجم دفاع دریافت می کنید، هر بیلدر اکسیر به دست آمده در سبد خرید اکسیر موجود در بیلدر بیس شما قرار می گیرد. همچنین هنگامی که بازیکنی به شما حمله می کند، حتی زمانی که هنوز آنلاین هستید، به شما اطلاع داده می شود! بنابراین میتوانید حمله شخص دیگری به بیلدر بیس شما را به صورت زنده تماشا کنید تا بتوانید تعیین کنید که دفاع شما در کجا نیاز به بهبود دارد.
همانطور که در تغییرات Bonus Loot & League اشاره شد، میتوانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید حمله کنید – حتی پس از اینکه جایزه ستاره بیلدر پایه خود را به دست آوردید. از آنجایی که نبردهای بیلدر بیس دیگر رودررو انجام نمی شود، می توانید حمله بعدی خود را به محض انجام نبرد قبلی انجام دهید! دیگر منتظر نمانید تا حریف به آرامی کمانداران یواشکی را چکه کند!
جام ها به ترتیب با حمله و دفاع به دست می آیند و از دست می روند. شما با حمله به دیگر پایگاه های سازنده، تروفی ها را به دست می آورید. با این حال، بر اساس اینکه بازیکن دیگری با موفقیت به بیلدر بیس شما حمله می کند، غنائم را از دست خواهید داد. نتایج خالص سود و باخت Trophy حملات شما مشابه لیگ Legend در دهکده خانگی شما است. تغییرات تروفی بر اساس تعداد ستاره های کسب شده و همچنین درصد تخریب به دست آمده تعیین می شود.
تعداد تروفی های به دست آمده/از دست رفته بر اساس سطح Builder Hall خودتان است. برای حمله، تعداد جوایز کسب شده به سطح BH مهاجم بستگی دارد در حالی که مدافع بر اساس سطح BH مدافع، جوایز را از دست خواهد داد.
هر نبردی قهرمانانه به نظر می رسد
نبردهای بیلدر بیس اکنون تاکتیکی و هیجان انگیزتر به نظر می رسند. ما می خواهیم سربازان مانند قهرمانانی که هستند بدرخشند! یکی از جذابترین جنبههای بیلدر بیس، توانایی فعال کردن مجدد توانایی ماشین نبرد شما در حین مبارزه بود. ما این ویژگی را تکامل دادهایم و به بسیاری از نیروهای بیلدر بیس قدرتهای قهرمانانه جدید دادهایم که میتوانید در طول نبردها از آنها استفاده کنید.
این سیستم توانایی جدید نه تنها در جایی که هر سرباز احساس می کند مرکز میدان نبرد است جذاب تر است، بلکه هر توانایی چیزی منحصر به فرد و قدرتمند را برای حملات شما به ارمغان می آورد. نبردهای بیلدر بیس فقط برای استقرار نیروهای خود و تماشای نتایج نیست. شما اکنون به طور فعال در تصمیم گیری های جنگی در حال انجام هستید!
یکی از مواردی که ممکن است متوجه شوید این است که ما تعداد نیروهای پایه ساز در هر اسلات سرباز را کاهش داده ایم. این تغییر هر تصمیم حمله را مهمتر، جذابتر، تاکتیکیتر و هیجانانگیزتر میکند. ما همچنین برخی از عناصر رابط کاربری را اضافه کردهایم تا به شما کمک کند تا نیروهای خود را در میدان جنگ پیگیری کنید.
همچنین متوجه خواهید شد که یک عدد در نوار اعزام نیرو و همچنین یک عدد مربوطه در کنار سرباز در میدان جنگ نمایش داده می شود. این پیشرفت ساده به شما کمک میکند تا در گرماگرم نبرد، ردیابی نیروهای کدام یک را داشته باشید – بهویژه زمانی که تلاش میکنید تواناییهای سربازتان را پیگیری کنید!
ویژگی جدید – توانایی های سرباز
همانطور که در بالا گفتیم، ما میخواهیم که سربازان احساس کنند قهرمانان میدان نبرد هستند و میخواهیم نبردهای بیلدر بیس را فراگیرتر کنیم. قابلیت جدید Troop یک راه جدید و هیجان انگیز برای کنترل میدان نبرد است که به شما کنترل زمان فعال کردن بسیاری از قدرت های ویژه این نیروها را می دهد. برخی از توانایی ها به طور خودکار در هنگام استقرار یک سرباز فعال می شوند، مانند نامرئی اولیه Sneaky Archer یا Boxer Giant’s Power Punch. با این حال، برخی از تواناییها شبیه به توانایی ماشین نبرد هستند که از شما میخواهد روی واحد ضربه بزنید تا اثر آن فعال شود.
بسیاری از نیروهای موجود در پایگاه بیلدر جدید توانایی های جدیدی در این به روز رسانی دریافت کرده اند. در اینجا لیستی از نیروهای بیلدر بیس و توانایی های آنها آمده است:
بربری خشمگین
توانایی غیرفعال: خشم – سرعت و آسیب برای 22 ثانیه اول افزایش می یابد.
آرچر یواشکی
توانایی غیرفعال: شنل – برای دفاع در 11 ثانیه اول نامرئی است.
غول بوکسور
قابلیت منفعل: پاور پانچ – اولین حمله آسیب بیشتری وارد می کند.
1-قابلیت زمان فعال: بلوک باکسر – با فعال شدن، باکسر غول به طور موقت توسط یک سپر محافظ احاطه می شود که او را آسیب ناپذیر می کند.
بتا مینیون
قابلیت غیرفعال: شات قدرت – چند حمله اول بتا مینیون سریعتر شلیک می کنند، برد بیشتری دارند و آسیب بیشتری وارد می کنند.
بمب افکن
قابلیت Cooldown: Bouncing Bomb – هنگامی که حمله بعدی بمب افکن فعال می شود، یک ماده منفجره بزرگ را منفجر می کند که دو بار منفجر می شود و آسیب بسیار زیادی به دیوارها وارد می کند. این قابلیت می تواند چندین بار پس از به روز شدن تایمر خنک کننده استفاده شود.
بچه اژدها
توانایی غیرفعال: تنتروم – وقتی هیچ واحد هوایی در مجاورت Baby Dragon نباشد، آسیب او افزایش می یابد.
1-قابلیت فعال: عطسه آتشین – بچه اژدها یک حمله مخروطی شکل از آتش را آغاز می کند و در مقابل او آسیب وارد می کند.
گاری توپ
قابلیت تغییر حالت: حالت خمپاره – گاری توپ می تواند به سرعت بین حالت متحرک برد کوتاهتر اما آسیب بیشتر و حالت توپخانه ثابت و دوربرد که آسیب کمتری وارد می کند، جایگزین شود. برای مزیت تاکتیکی بیشتر می توانید بین هر حالت جابجا شوید!
جادوگر شب
۱-قابلیت فعال: ازدحام خفاش – این توانایی گروهی از خفاش های خشمگین را احضار می کند که برای چند ثانیه آسیب بیشتری وارد می کنند.
رها کردن کشتی
1-قابلیت فعال زمانی: بمب اسکلت – Drop Ship یک بمب را مستقیماً در زیر موقعیت فعلی خود می اندازد و آسیب منطقه را همراه با آسیب اضافی به دیوارها وارد می کند. علاوه بر این، اثر انفجار اسکلت هایی را فرا می خواند که به عنوان نیروهای زمینی به حمله ادامه می دهند.
Power P.E.K.K.A (سوپر P.E.K.K.A سابق)
1-قابلیت زمان فعال: شارژ بیش از حد – اکنون می توانید به صورت دستی توانایی انفجاری او را فعال کنید که به منطقه اطراف Power P.E.K.K.A آسیب وارد می کند.
سربازان زنده مانده
هنگامی که مرحله اول را در طول نبرد بیلدر بیس کامل میکنید، نیروهای بازمانده و ماشینهای قهرمان به مرحله دوم پیش میروند و به نوار استقرار نیروهای شما بازمیگردند، جایی که میتوانند در حمله بعدی مورد استفاده قرار گیرند.
هر نیرویی را که در مرحله 1 مستقر نکرده اید، می توان قبل از شروع حمله مرحله 2 خود، با انتخاب سرباز دیگری جایگزین کرد.
Healing Hut شما مقداری HP برای سربازان آسیب دیده بازیابی می کند تا به آنها در نبرد مرحله دوم شما کمک کند. علاوه بر این، بسته به تعداد کمپ های تقویتی که دارید، تقویت کننده های اضافی به شما کمک می کنند. تقویتکنندهها اسلاتهای اضافی سربازی هستند که با رسیدن به مرحله دوم به آنها دسترسی خواهید داشت. این تقویتها میتوانند در افزایش قدرت حمله شما در مرحله بعدی نبرد بسیار مفید باشند.
تغییرات سطح سربازان
ما می خواهیم بازیکنان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن وارد حملات چند نفره جدید شوند. ما درک می کنیم که در سطوح بالاتر BH، ارتقاء یک سرباز تازه باز شده از سطح 1 می تواند یک عامل بازدارنده برای آزمایش تاکتیک های جدید باشد تا زمانی که آن سرباز به درستی ارتقا یابد.
بنابراین، هنگامی که نیروها در پادگان باز می شوند، به طور خودکار به سطح حداقل خود ارتقا می یابند. لیست زیر نشان می دهد که سربازان هنگام باز شدن قفل در چه سطحی خواهند بود. اگر قبلاً نیروهای خود را فراتر از حداقل تراز کرده اید، نگران نباشید! ما پیشرفت ارتقاء آنها را بازنشانی نمی کنیم.
- Raged Barbarian: Level 1
- Sneaky Archer: سطح 1
- Boxer Giant: سطح 3
- بتا مینیون: سطح 3
- بمب افکن: سطح 5
- Baby Dragon: سطح 5
- گاری توپ: سطح 7
- جادوگر شب: سطح 9
- دراپشیپ: سطح 11
- Power P.E.K.K.A: سطح 13
- هوگ گلایدر: سطح 15
سرباز جدید: Electrofire Wizard
Electrofire Wizard در بیلدر هال 10 قفل را باز می کند و گرما و رعد و برق را به میدان جنگ می آورد، اما او یک توپ شیشه ای ضرب المثل است. او دارای نقاط ضربه کم است اما آسیب زیادی وارد می کند و به عنوان استاد هر دو Inferno و Electro Magic می تواند بین دو حالت مختلف حمله سوئیچ کند.
حالت Inferno – این حالت به Electrofire Wizard اجازه می دهد تا یک پرتو سوزان را شلیک کند که به تدریج در طول زمان آسیب آن افزایش می یابد.
حالت Electro – این حالت به Electrofire Wizard اجازه می دهد تا یک حمله Lightning با شارژ آهسته را شلیک کند که به چندین هدف می پرد.
Electrofire Wizard همیشه با حالت Inferno به عنوان حمله پیش فرض مستقر می شود. می توانید با ضربه زدن روی تصویر او در نوار سرباز، بین هر حالت جابجا شوید.
ماشین قهرمان جدید – هلی کوپتر نبرد
حتی پس از بهروزرسانی، Master Builder تنها قهرمان پایه بیلدر شما باقی میماند. اما ما به او چند گزینه ارتقا یافته جدید داده ایم!
Battle Copter
- در BH8 باز می شود
- ماشین قهرمان هوایی
- سرعت حرکت آهسته با DPS متوسط برد بلند و HP.
توانایی فعال Battle Copter به آن این امکان را می دهد که در یک حمله غواصی به سرعت به سمت هدف خود حرکت کند و بمب بزرگی را پرتاب کند و خسارت زیادی وارد کند.
Hero Machines دستهای از سازهها هستند که Master Builder وارد جنگ میشود. قبلاً، تنها تعاملی که با ماشین نبرد خود داشتید این بود که منتظر بمانید تا توانایی او کاملاً شارژ شود در حالی که با عصبانیت روی صفحه ضربه میزدید تا این توانایی دوباره در دسترس باشد.
اکنون Hero Machines دارای 3 سطح شارژ خواهد بود که می توانید آن را فعال کنید. هرچه سطح شارژ بیشتر باشد، تأثیر آن قوی تر است. بنابراین این یک تصمیم تاکتیکی است که توانایی Hero Machine خود را در سطح 1 فعال کنید یا خطر شارژ آن را به سطح 3 برای تأثیر مخرب تر تبدیل کنید.
شما فقط می توانید یک Hero Machine را در هر مرحله مستقر کنید. با این حال، هنگامی که به مرحله دوم رسیدید، میتوانید به استفاده از همان Hero Machine با همان HP باقیمانده از پایان مرحله 1 ادامه دهید یا میتوانید ماشین قهرمان جایگزین خود را عوض کنید و آن را با امتیازات کامل اجرا کنید.
Battle Machine – در Builder Hall Level 5 قفل شده است، Battle Machine توانایی خود را در این به روز رسانی ارتقا می دهد. هنگامی که توانایی چکش الکتریکی او فعال می شود، نقاط ضربه را بازیابی می کند و همچنین آسیب بیشتری وارد می کند. در سطح شارژ 2 و بالاتر، توانایی چکش الکتریکی او، رعد و برق را زنجیره ای می کند که به چندین هدف آسیب وارد می کند!
دفاع جدید – X-Bow
X-Bow را می توان پس از ارتقا به بیلدر هال 10 باز کرد. این دفاع جدید شبیه X-Bow در دهکده خانگی شما است. X-Bow را می توان بین 2 حالت تغییر داد. یک حالت اجازه می دهد تا فقط نیروهای زمینی را هدف قرار دهید. حالت جایگزین به شما امکان می دهد فقط نیروهای هوایی را هدف قرار دهید.
ساختمان جدید – پاسگاه O.T.T.O
با اقامت دائم O.T.T.O در پایگاه بیلدر شما، ما متوجه شدیم که او در طول سال ها به اندازه کافی سخت کار کرده است تا شایستگی کالای خود را داشته باشد. یک پاسگاه ساختمان اصلی مرحله دوم است. مانند تخریب یک بیلدر هال، از بین بردن یک Outpost نیز 1 ستاره برای حمله شما به دست می آورد. همچنان باید به 50% تخریب برای ستاره بعدی و 100% تخریب برای ستاره نهایی برسید.
- در BH6 باز می شود
- می توان آن را به سطح 10 در BH10 ارتقا داد
- قابلیت امضا: هنگامی که پایگاه O.T.T.O نابود می شود، گروهی از زاپی ها ظاهر می شوند و به حمله به دشمنان نزدیک ادامه می دهند.
ساختمان جدید – کمپ تقویتی
کمپهای تقویتی شبیه کمپهای ارتش هستند، زیرا در طول حمله، نیروهای در دسترس شما را با اسلاتهای سرباز اضافی گسترش میدهند. با این حال، شکاف های تقویتی تنها زمانی قابل استفاده هستند که مرحله اول حمله خود را کامل کنید. میتوانید قبل از شروع حمله، نیروهای تقویتی را که میخواهید استفاده کنید، از قبل انتخاب کنید، درست همانطور که سربازان را برای ارتش پایه بیلدر معمولی خود انتخاب میکنید. علاوه بر این، هنگامی که به مرحله 2 رسیدید، میتوانید نیروهای تقویتکننده فعلی خود را با سایر نیروهای Builder Base که قفل آن را باز کردهاید، تعویض کنید. فقط به خاطر داشته باشید که وقتی حمله مرحله دوم خود را شروع کردید، Reinforcements شما دیگر قابل تغییر نیست. هر کمپ تقویتی یک اسلات تقویتی در هر کمپ به شما می دهد.
اولین کمپ تقویتی – در BH6 باز می شود و از قبل به طور خودکار قابل دسترسی است.
دومین کمپ تقویتی – در BH9 باز می شود
ساختمان جدید – کلبه شفا
شما هرگز انتظار ندارید که خلاقیت های شگفت انگیز آشپزی از چیزی به نام Healing Hut حاصل شود، اما باز هم می گویند سوپ مرغ مادر در التیام چیزی که شما را رنج می دهد خوب است. Healing Hut نوعی ساختمان منحصربهفرد است که پس از اتمام مرحله 1 و قبل از شروع نبرد مرحله 2، به بهبود نیروهای بازماندهی بیلدر بیس کمک میکند. هر چه سطح Healing Hut شما بالاتر باشد، نیروهای بازمانده Builder Base شما بیشتر شفا می یابند. سوپ همینقدر خوبه
در BH6 باز می شود
تغییرات اضافی
- برد Giant Cannon از 9.0 به 9.5 کاشی افزایش یافت.
- منطق راه اندازی Builder Base Trap بهبود یافته است. حداقل وزن فنر برای ماین و مگا ماین به ترتیب به 2 و 3 افزایش یافته است. این بدان معنی است که آنها توسط یک Skeleton در مجاورت نزدیک تحریک نمی شوند.
- هوش مصنوعی بمبافکن برای جلوگیری از هدف قرار دادن بخشهای دیواری که 2 قطعه دیوار مجاور ندارند، بهبود یافته است.
- سربازان اردوگاه تک ارتش مانند Boxer Giant از منطق هدف گیری دقیق برای انتخاب هدف بعدی خود استفاده می کنند.
- Chief’s Journey اکنون در بیلدر بیس در دسترس است.
- تله های فشار اکنون می توانند واحدهای پرش (Hog Riders) را هل دهند.
- در حال حاضر پست نگهبانی برای اهداف هدفگیری یک غیردفاع در نظر گرفته میشود.
- بسیاری از محدودههای Builder Base Defence برای سازگاری با اندازه نقشه کوچکتر کاهش یافتهاند.
- هزینههای Gem برای پرش تایمر در Builder Base برای مطابقت با Home Village تغییر کرده است.
- Builder Base Friendly Challenge تغییر کرده است تا دیگر نیازی به دوئل نباشد.
- تغییرات جزئی در گرافیک توپ های سطح پایین، خمپاره ها و برج های جادوگر
رفع و بهبود
- اجازه پنهان کردن موانع بیلشده را در خارج از ویرایشگر طرحبندی نیز بدهید.
- در برخی دکمهها فاصله بین هر سه عدد اضافه شده است که هزینههای منابع زیادی را نشان میدهد.
- هنگام جابجایی آنها اشکالات برجسته خود و ناحیه Spell Towers و Builder’s Huts را برطرف کنید.
- در صورت نداشتن واحدهای ثانویه هنگام مشاهده آن از صفحه نمایش ارتش دوستانه، دکمه … را برای صفحههای اطلاعات Super Troop مخفی کنید.
- رفع اشکالی که از پاک شدن صف آموزشی هنگام انجام نقشه جنگ جلوگیری می کند.
رفع خرابی هنگام گرفتن ساختمان جدید بدون مکان در حالی که ساختمان های بدون مکان دیگر دارید. - محاسبه نادرست باقیمانده ارتقاء دیوارهای احتمالی برای کارهای ارتقاء دیوار را برطرف کنید
- ترتیب معکوس اعداد موجود در لیست حملات حمله را در صفحه نمایش نتایج حمله برطرف کنید.
- هنگام تلاش برای مشاهده محتوای CC خالی در سطوح چالش، خرابی را برطرف کنید.
- تعمیر ساختمان های شفا دهنده دفاعی.
- رفع گیر کردن نیروهای زمینی با فاصله زمانی که میخواهند تولههای گدازه دفاعی را که خارج از منطقه بازی پرواز کردهاند، هدف قرار دهند.
- اجازه استفاده از معجون های تحقیقاتی در حین ارتقاء آزمایشگاه (هم از طریق دکمه جادویی آیتم و هم از طریق ذخیره سازی آیتم جادویی).
- همچنین زمانی که آزمایشگاه در حال ارتقاء است، مدت زمان افزایش تحقیقات باقی مانده را نمایش می دهد.
- یک اشکال نادر را برطرف کنید که در آن بازیکنانی که از ویژگی «فروش ساختمان» حذف شده برای فروش پادگان خود استفاده میکردند،
- میتوانند در نبرد مجدد بدون سربازان احتمالی و هیچ راهی برای برنده شدن گیر کنند. اکنون آنها تقویت های بربری را دریافت خواهند کرد.
- بمب های هوایی بیلدر بیس دیگر اهداف را به طور نامحدود دنبال نمی کنند، اگر در 10 ثانیه به هدف نرسند منفجر می شوند.
همچنین بخوانید:
معرفی دو آیتم جادویی جدید در به روزرسانی ژوئن 2023 کلش آف کلنز
دیدگاه همراهان سایت
ارسال دیدگاه